فتوکپی طولی
نوشته شده توسط : جعفری

 

فتوکپی طولی

فتوکپی طول دستگاهی پرکاربرد در ادارات مراکز چاپ و تکثیر دانشگاه ها و مدارس به شمار می آید. شاید بد نباشد بدانید که در فتوکپی طولی به جای استفاده از کاغذ های با ابعاد مختلف از رول کاغذ استفاده می شود. بنابراین تنها تفاوت این نوع دستگاه با سایر دستگاه های فتوکپی در این نوع کاغذ ورودی به دستگاه می باشد. در فتو کپی طولی کاغذ در قالب های رول پیوسته  وارد دستگاه می شود.

دستگاه فتوکپی طولی دستگاهی مناسب برای مراکزی است که کاغذها را در قالب ‌های رول وارد دستگاه می کند. این موضوع خارج از لطف نیست که تفاوت دستگاه کپی طولی با سایر دستگاه های فتوکپی فقط در نوع کاغذ ورودی است. از اینرو از این مدل دستگاه می توان در چاپ و تکثیر اسناد و متون مختلف، فکس، پرینت و اسکن آن ها استفاده نمود. کاربر با استفاده از این نوع دستگاه فتوکپی می توانند نیازهای کاری خود را  به بهترین شکل برطرف سازد.  

برخی از دستگاه ها فتوکپی طول چند کاره می باشند به این صورت کاربر علاوه بر کپی می‌تواند عمل اسکن، پرینت و  فکس را هم با دستگاه انجام دهد.  به جرأت می توان گفت که کارایی دستگاه های فتوکپی طولی چند کاره بسیار بیشتر از دستگاه فتوکپی تک کاره است. از اینرو کاربر با توجه به نیازی که دارد می تواند نوع دستگاه فتوکپی طولی چند کاره و یا تک کاره را برای محیط کاری خود انتخاب نماید.

استفاده از دستگاه فتوکپی طولی در دانشگاه ها، مدارس، مراکز چاپ و تکثیر، ادارات و سازمان ها بسیار پر کاربرد و قابل استفاده است. با خرید این مدل دستگاه کاربر می تواند نیازهای کاری خود را به بهترین شکل برطرف سازد. همچنین سرعت و کیفیت چاپ در انواع مختلف دستگاه فتوکپی طولی متفاوت می باشد. چنانچه سرعت و کیفیت بالا مدنظر شما است می توانید انواعی از این نوع دستگاه را که سرعت و کیفیت چاپ در آن ها بالا می باشد را انتخاب کنید.

خرید دستگاه فتوکپی طولی به یک سری عواملی بستگی دارد. فتوکپی طولی معمولا به سه صورت مختلف استوک، بازسازی شده و....ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: